SKOLAN

Just nu sitter jag i skolan ocj gör ingenting
Har varit här sedan kl. 9
är helt överlycklig över att jag fick MVG på Naturkunskaps provet som jag gjorde
fick också veta att jag fått G+ på de andra två
faktist bättre än jag trott hehe
men MVGet är jag ÖVERSTOLT för
hade ju faktist IG i NO på grundskolan
fast fick  G i biologi men i alla fall
jag är glad :D

I natt har jag knappt dovit något alls
somnade nog vid elva och vaknade sedan halv tre
sen dess har jag varit vaken, nyst som en galning har jag också gjort hela natten
konstigt nog är jag faktist ovanligt pigg :P

senare ska jag in till stan och träffa farmor för att få 6000 som jag ska låna av henne
kanske ta en fika och köta lite
Cooper är ju inte allt för poppis hos henne
delvis för att hon inte tycker att en chihuahua räknas som HUND
men mest för att hon är orolig över att jag ska bli låst och inte kunna göra det jag vill
MEN MEN

kanske träffar Malin en snabbis efter det
och får mina grejer som jag glömde hos henne på Halloween
saknar ju faktist min lilla tös <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0