Snyft...

Fick just ett mejl från Josefin
Fick en BRA nyhet och sedan en extremt DÅLIG

Den BRA är att hon anar att valparna väldigt snart kommer att öppna sina ögon
och den DÅLIGA nyheten...
Hon börjar bli osäker på Udos hårlag, det finns allså en stor risk att han blir långhårig
och då kommer jag inte kunna ha honom pga Daniels allergi...

men hon frågade ifall jag (om han skulle bli långhårig) kubnde tänka mig att ta den andra hanvalpen



ROSA - Udo      BLÅ - Hane 2


Hanne 2 kommer att bli apriikosfärgad med vita tecken
troligen så kommer jag att ta honom ifall Udo blir långhårig
Men jag vet inte ifall den andra hanen kan heta Udo, vad tycker ni?

Jag är jätte nervös och halvt frustrerad
jag hoppas verkligen av hela mitt hjärta att han inte blir långhårig...


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0