tålamod

snälla gud ge mig tålamod
jag orkar verkligen inte vänta i 22 dagar på min lilla plutt


jag och älsklingen satt och tjöta lite om framtiden igår
han vill ju så gärna ha en stor hund
så i framtiden ska vi skaffa oss en en mastiff som ska hete Mini
och en till liten wawwa som ska heta Killer
vi ska bara ha hanar
vill ju gärna sätta mina bebisar i avel
med tikar  finns det ju alltid stor risk
vill ju inte förlora min vovve så hanar känns mycket säkrare


jag kan knappt fatta att jag faktist ska få en lite vovve
det är helt sjukt
jag har velat ha hund sedan jag var TINY och nu äntligen
ibland när jag sitter för mig själv med ett fånigt leende på läpparna
måste jag plocka fram köpeavtalet och kolla så att allt är vekligt
så att det inte bara är min livliga fantasi som tagit över helt


nej... nu ska jag fördriva tiden med att kolla på "Den lilla sjöjungfrun"
älskar ju Disney filmer så det är vad som händer idag
sedan får man väl överväga om man ska träna imorgon eller dra till kim ikväll
för är inte allt sugen på att åka dit själv imorgon
i så fall blire hemma helg med pappi
eller kanske mys med Svea gullet om man har tur :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0