Trötter

Känner mig rikitgt jäkla seg idag
sovit för länge  USCH

har ätit en rejäl frukost, så nu orkar man knappt röra sig
senare ska vi åka in till Alingsås med Nettan och handla
kanske blir en sväng förbi blomsterlandet och Interflora
och kolla om dom behöver lite extra hjälp nu till jul

får hoppas på det bästa
behöver ju verkligen ett jobb
egen inkomst had eju inte varit helt fel
men allra mest behöver jag något att göra om dagrna
blir ju inte allt för mycket pluggande hehe

funderar på ifalll jag skulle ta och slänga upp lite bilder senare på lite av mina arbeten från skolan
det som det finns mest av är ju brudbuketter, är ju det jag gillar att göra mest
tyvärr har jag inte lyckats improvisera så mycket som jag hade velat
men det finns en hel del fint i alla fall, speciellt många asymmetriska d¨å jag fastnat för sådana
HIHI :D

Så om det är någon som ska GÄNGA sig så finns jag här ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0