Usch!

Känner mig helt deppad och helt slut...

Lördagen vart inte alls som jag hoppades
jag och ALKOHOL har gjort slut på riktigt nu
jag njuter inte av att vara påverkad, har inget trevligt sällskap och mår alltid överdrivet dåligt
det är med andra ord inte värt mina pengar, min tid eller min hälsa.

I går mådde jag väl ungefär som jag förtjänade
sov hos Jack så var tvungen att åka från INGENSTANS till angered
jag mådde så jävla illa
Kom hem vid 12 tiden, det första jag gjorde när jag kom hem var att kasta mig över toaletten
sedan slita av mig kläderna för att sova i några timmar, då jag bara lyckats sova i max 2-3 under natten
sedan så vaknade jag vid 6 tiden, då blev det hem till mammsen och äta sen kolla på nya BECK filmen

någon har snott en massa av mig
inget extremt viktigt dock utom mina nycklar
jag hoppad verkligen att jag lyckas få tillbaks dom
annars kommer pappa att slakta mig och han kommer troligen dra tillbaks sitt tillstånd om hunden

DÖDA MIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0