Ett mirakel på burk!

Ville tipsa om Elvitals hårkollektion "Total Repair"
 

"Ett mirakel på burk" enligt mig
Man känner resultat på håret redan efter första användningen
och bara efter ett fåtal tvättar syns det tydligt!

Mitt hår är blont naturligt med självfall som ger mig otroligt knasiga korkskruvs lockar som gör precis vad dom vill
För 7 år sedan upp täckte jag plattången som jag nyttjat mycket väl
och för 2 år sedan vågade jag äntligen färga håret och prova på något lite mer spännande

BLOND-ROSA-SVART/BLOND/BRUN-CHOKLAD-ORANGE-SVART
BRUN-BLOND-ELD-RÖD-RÖDBRUN-BRUN-BLOND

vid varje blondering krävdes det ca 4-5 blekninger
ni kanske anar hur slitet mitt hår blivit
och sedan kombinationen av att platta det hår som bara blivit frissigare och slitnare

jag har provat det mesta för mitt hår och denna kollektion är det bästa hittils

PROV, ni kommer inte ångra er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0