Jag vill hem igen..

Just nu är jag hos farmor
det är inte precis som jag hoppades på

jag får mig snart ett jäkla psykbryt på farmors sambo rune
han är så jäkla gnällig, otrevlig och anti allt i hela världen.
 
Nyss skrek han om jag går in på facebook eller google så drar han ut sladden
tydligen så är det farligt och barnsligt och det ska absolut inte finnas på deras dator
GUD... blir så irriterad. Hade de inte vart för att farmor så skulle jag skällt ut honom och tagit första buss hem

Fan för att jag älskar farmor så mycket
jag har fått stå ut med hans kränkningar och gnäll i hela mitt liv
Farmor förtjänar bättre än honom...

För farmors skull får jag stå ut över helgen, om jag har tur lider han enbart av någon form av tillfällig gubb-PMS just idag och bestämmer sig för att vara lite trevligare imorgon
får ju hoppas på det bästa


Imorgon blire att åka in till Trollhättan eller ev GBG, ska fixa lite grejer till Halloween
som råkar vara en av mina favorit högtider
då kan jag klä ut mig hur som helst utan att känna mig aldeles för dum
Som det ser ut nu så ska jag vara en ROSA ÄLVPRINSESSA det kan ju inte bli mer jag!
Eller kanske, ifall man kompinerar det med en magisk Hello Kitty fe :P HIHI



Blir troligen inget mer skrivande denna helgen, kanske att jag lyckas komam åt datorn imon
annars så blire på söndag :)

Chingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0