MAMMI bakar!

Idag är det onsdag, för min mamma betyder det BAKDAG
så då tänkte jag att varför inte dela med mig av ett nytt smarrigt recept varje onsdag!? :P

Idag blev det kladdiga kokosbrownies!

Detta är vad so behövs;

225 g margarin
3 3/4 dl socker
4 st ägg
6 msk kakao
3 tsk vaniljsocker
3/4 krm salt
2 1/4 dl Mjöl
3/4 kokosflingor

Sätt ugnen på 175 grader till att börja med
Smällt sedan margarinet som sedan skall vispas tillsammans med ägg och socker
Blanda ner alla andra ingridienser, och sist kokosflingorna
häll den krämiga smeten i en långpanna (25x15)
låt kakan gräddas längst ner i ugnen i ca 20 min

Och resultatet blev....



Kladdiga, goda kokosbrownies MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0