sån jävla otur...

Vaknade kl 7 idag, kliade mig på hakan och upptäkte en jäkla finne
och en till och en till
varför ska det helt plötsligt poppa upp en massa finnar när man för en gång skull tänkt gå på fest
tragiskt...

Igår blidde det inget bloggade
var helt slut efter att spenderat ca 5 timmar på massa bussar
samt en timma i skolan
Provet va BAJS

fikc dock veta att jag fått MVG på både Engelska och Svenska provet
enligt lärarn var jag den enda som hon haft som lyckats få MVG på de Engelska provet
HIHI lite stolt blev man allt :D


Och så vart centrala GBG bombhotat idag
Trevligt trevligt
jag som tänkt åka in lite tidigare och söka lite jobb
men de sket ju sig
endabt för att man äntligen bestämt sig för att göra något vettigt av sin tid


Har just tagit mig ett varmt bad, rakat benen, tvättat håret och plåstrat om mina finnar så gott som det går
tack GUD för Basiron och Clearasil!

Snart ska jag trska över till mamma och måla naglarn, kanske ta mig en kopp CHAITE
MUMMA!

Vi höres, CHINGELING!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0