Syskon SUGER!

Just nu finns det bara två saker i mitt huvud
BESVIKELSE och HAT.
Men vad hade jag förväntat mig, min kära bror gör ju det mesta för att göra livet surt för mig

De tre senaste timmarn har jag spenderat på mina bara knän
bedjande och bönande
Men Daniel vägrade att följa med till Jenni
Jag hotade och jag mutade.
Jag erbjöd honom allt som han i vanliga fall är svag för.
Pengar, bullar och cola men inget funkade

Om jag inte får veta hur han reagerar på en korthårig chihuahua så blir det ingen hund för min del
inte förrens jag flyttat hemifrån i alla fall...

Jag förstår inte varför han inte kan ställa upp för mig...

Han är 16 år och beter sig som en jäkla 3 åring. Han hävdar att det är såååå läskigt att hälsa på en chihuahua
JO TJENA! Han brukar aldrig tacka nej till att träffa djur
jag menar, min bror må vara egoistisk, känslokall och elak men när det kommer till djur så skulle han ge sitt liv för dem.


jaja... nu ska jag torka tårarna och tröst äta lite på mammas kladdkaka med kolaglasyr och hoppas att han tar sitt förnuft till fånga och ställer upp för sin stora syster!



Chingeling & snyft...


Kommentarer
Postat av: julia

Nu är det dags att utse en ny dagens blogg och denna gång kanske det är din tur att dra hem tronen!!

Klicka dig in på min blogg och anmäl dig!! <33

2010-10-21 @ 16:42:27
URL: http://juliaaahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0