VOVVE!

Torres & älsklingen Kim <3



Är så otroligt nervös inför imorgon. Då ska jag och min kära och extremt allergiska bror pallra oss bort till Jenni för att gosa lite med hennes korthåriga chihuahua.
Detta är altså som ett test för att se hur Daniel reagerar på korthår.
Om allt går som det ska, dvs ingen större reaktion, så flyttar en liten vovve troligen hem till mig till jul.    

Gissa om jag ser fram emot det!? 
Både jag och min bror har velat ha hund sen vi va helt TINY
men istället fick vi vår Busiga katt OZZY som vi haft i över 6 år snart.
Det duger för Daniel men ABSOLUT INTE för mig.   

Nej! Nu ska jag sätta mig och plugga gärnet inför naturkunskaps provet på fredag
så att jag sedan kan lägga mig och spela TV spel med gott samvete :P     


Chingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0