zzZz

Nu är jag trötter här borta. Har pluggat inför provet imorgon och är riktigt nervös, med tanke på att naturkunskap aldrig riktigt varit min grej hehe

Imorgon blir det inte mycket bloggande så dagen är rätt händelserik
eller jag kommer i alla fall vara ute på vift så att säga :P

Först blire in till stan med både buss och spårvagn för att ta bussen 9:43 till Stenungsund, sedan ta nästa buss till Munkeröds Urbildningscenter där det blir att göra prov.
Efter provet blira att ta sig in till Götet igen och träffa fina Malin, käka lunch och bara umgås

kl. 15:40 tar jag bussen till min älskade farmor där jag ska spendera resten av helgen :)

Det blir massa mys kan jag lova!



NATTI NATTI & chingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0