Älskade vän <3

I morgon Kommer min finaste Malin till mig efter skolan :)
Blir så himla glad varje gång hon ringer, saknar henen så jävla mycket



Det känns som en evighet sedan vi umgicks och verkligen var vi
Jag saknar alla stunder, jag saknar tiden då jag var ditt ALLT och du var mitt
Vi var med varandra varje dag, varge helg HELA TIDEN
Inget annat betydde mer än vad vi betydde för varandra
Varför kan det inte vara så nu?

Tänk så mycket vi upplevt tillsamman
Vi har tillsammans blivit de personer som vi är idag
Vem hade jag varit om jag inte träffade dig och Angelica?
Jag hade suttit hemma varje helg, jag hade inte haft några kompisar
Jag hade aldrig trväffat kim, jag hade aldrig vågat vara mig själv, stå upp för vem jag är
Aldrig Varit JAG

Nu är det Tre år sedan vi alla träffades
Och både du och Angelica har sjukt mycket andra vänner
och här sitter jag... jag har på något dumt sätt förlorat alls som jag lyckats uppnå



Men det känns som om jag börjar acceptera situationen, att jag inte längre är allt för dig
MEN glöm ALDRIG Du kommer alltid var mitt livs STORSTA och FÖRSTA riktiga kärlek
den bästa vän jag någonsin haft! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0