för att svinen ska förstå

Jag känner att jag måste lägga upp detta. Det är ett inlägg från min andra blogg.
Det är ju tydligen vissa människor som hittat hit, som tilloch med kan med att skriva till mig och hänga ut min FD vän. Men en sak ska "NI" veta, jag skulle aldrig, hur mucket ni än förtjänar det hänga ut någon av er. Aldrig skriva era namn eller något.

här kommer inlägget;



Jag känner mig så jävla förbannad
att en tanke kan slå en så hårt, så plötsligt
att en händelse kan sätta sig så djupt i själen

världen är en orättvis plats, världen är sjuk!

laddar man ner filmer eller gör något indirekt mot staten
då jävlar smäller det, då åker du dit!
fängelse och böter och gud vet vad


men ni... ni och era äckliga, onda händer
förvisade, begravde varenda del av mig
så långt ner på botten som jag varit
så rädd, äcklad och förstörd
jag trodde aldrig att jag skulle ta mig upp
aldrig...

ni, era svin, ni fick pengar från staten för vad ni gjort mot mig

det ända jag ville var att aldrig behöva se er mer
att inte behöva vara rädd av att drunkna i minnen som jag förträngt

jag bryr mig inte om ni lever, jag bryr mig inte om pengar
om jag bara kunde försäkra mig om att ni inte fanns i MIN stad

jag är inte rädd för er
jag är rädd för mig själv och vad ni kan få mig att göra om jag någon gång såg er


era namn, era röster, vartenda drag i era äckliga ansikten finns kvar i mig
varje berörning svider när jag tänker för mycket
när jag tänker precis som nu...

jag tvekar inte för en sekund att skrika ut era namn, att berätta för alla VAD ni är
jag tvekar inte heller på att förstöra er som ni förstört mig
och en vacker dag, en dag som snart ska komma
ska ni betala för det ni gjort

Det är ett högt pris
Ni dödade mig....
2010-11-27 @ 15:22:11 Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer
Postat av: Lilla jag!

Blablabla... Bufuckinghu!

Det finns de människor som har en förmåga att kunna ljuga så bra och så mycket, att de till och med börjar tro på sig själva och sina egna lögner till slut.

2011-04-30 @ 07:18:33
Postat av: Mamma

Ibland så önskar jag, ibland va säger jag..OFTA så önskar jag att jag kunde få tillbaka min lilla flicka, 16 år, med hela livet framför sig.. Denna GLADA tjej som ersattes av en ledsen flicka, en flicka som är arg, ledsen, hysterisk, deprimerad,som ibland inte ens kan ta sig upp ur sängen av trötthet, av mardrömmar... ÄLSKLING du ska veta att jag ÄLSKAR dig så mycket å jag önskar/hoppas/håller tummarna att du med hjälp av snälla människor ska ta dig upp från det mörka hålet.. Du ska veta vi, dina föräldrar, vet att det finns ingen som är så ÄRLIG å RÄTTFRAM som du, även om du får en massa skit så vet vi, i alla lägen att du har sagt sanningen... Sen att det finns ondska här i världen, det kan vi ALDRIG komma ifrån men det som smärtar mig mest är att du skulle behöva möta ondskan på nära håll... Jag ÄLSKAR dig min vackra dotter♥♥

2011-04-30 @ 20:26:13
Postat av: Svea och Torres

Lilla jag: Och vad vill du ha sagt med det!!? Istället för att plåga henne mer än vad du/ni har gjort så kan du istället säga sanningen om du nu inte ljuger! Det är skamligt att folk som er ens får leva, ni anar inte vad ni utsätter folk för, eller ni kanske förstår men ni gillar väl skada folk då ni själva inte mår så värst bra! Ni kan mer än gärna hålla er utanför hennes blogg, ni har förstört henne så det räcker och blir över!!!

2011-05-02 @ 21:47:59
URL: http://wbsjollyjumper.blogg.se/
Postat av: Lilla jag!

Jag anser att det framgick rätt tydligt vad jag ville ha sagt med det..?

2011-05-03 @ 11:23:02
Postat av: Svea

Du skrev ngt vi redan vet om dig/er ;) Inget bättre att komma med!?

2011-05-17 @ 14:30:06
URL: http://wbsjollyjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0