hemma igen

Tjolahopp! Då vart man hemma igen :)
Stötte på Mamma i Angered så tog bussen hem från Angered istället
Följde med hem till henne och åt en väldans sen frukost
Hjälpte henne fixa brynen, tjöta lite och fick lite smågrejer som hon köpt och inte ville ha
Lite ringar, läppstift, ögonskugga och spegel :P

Vid tre gick jag och Cooper ut och mötte upp Danne
Vi promenerade ner till willy´s och köpte sex flaskor Cola HAHAH
Ikväll ska det drickas Cola må ni tro! :P


Nu ligger Cooper och sover, han är helt slut!
Jag kollar på Simpsons och funderar på ifall det blir någon pilates för min del idag
troligen blir det det, i alla fall om jag vill gotta till det lite ikväll
Ska ju kolla på Harry Potter med pappa, han har inte sett den nyaste hih
Danne får inte vara med för han berättar alltid allt som ska hända:P

AJA nu ska jag ta det lugnt en stund så jag orkar ta tag i piltes delen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0