pussmonster!

 La mig ner för att köra igenom mina två pilatespass under Desperate Housewifes
Det gick jätte bra ända tills Cooper vaknade och blev helt galen
Han började pussas, slicka mig i näsan och hela ansiktet
Han slickade ochbet mig i öronen
sedan klättrade han fram och tillbaks över över mitt huvud och slet mig i håret

Kan ju säga  att det inte blev speciellt mycket bättre av att jag började skratta
då tyckte han att det vart ännu roligare
han såg verlkligen helt manisk ut, lite läskligt faktiskt höhö

Min lilla knasboll <3


Denna veckan läste jag ut sista Twilight boken
igår började jag på "Syskon Kärlek" och blev klar för några timmar sedan
och nu läser jag ännu en bok skriven av Katarina Von Bredow "Bar inte du"
än så länge är den lite seg men jag börjar ana spänning och då brukar det vara dags för de bra grejerna :P


Kanske ska ta och berätt att jag ska åkaa till Tyskland över helgen med Pappa, Christina och Michaela
ska bli kul faktiskt, fast är lite orolig för att skiljas från min bebis men men
Så när jag inte uppdaterar så är det i alla fall inte för att jag inte orkar elelr bara skiter i det
utan för att jag helt enkelt inte har någon tillgång till dator just då :)

Åker i alla fall tidigt på Fredag morgon och kommer hem sent på Lördag kväll
så vi ska alltså bara sova en natt på hotellet i rostock, det är en liten shoppingresa så det blir kul!




Nu ska jag nanna, Kim sover hemma inatt så det blir att dela säng med Cooper och Ozzy MYSIGT :P
NATTI NATTI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0