Bra dag

Kom  hem för ca två timmar sedan
tyvärr lyckades jag inte få igång datorn
men nu så :D

Cooper har varit så duktig hela dagen
åkte både buss, spårvagn och tåg
visserligen kissade han i lärarnas rum hehe
men men det var inte så farligt

Provet gick bra, tror jag i alla fall
MVG uppgiften var sjukt svår
har aldrig tagit så lång tid på mig att göra ett prov
brukar ta en 15 - 20 min i vanliga fall
men nu tog det banne mej mer än en timme
men det kan ju bero på att cooper sprang omkring och jagade efter dammråttor
dom bårde se till att städa på den där skolan, det säger jag bara
fick änna lust att börja städa själv men det kunde jag inte med hihi

När jag kom hem fick jag äntligen min efterlängtade lunch
Kycklng spett och sllad MUMS

Nu ska jag bara ta det lungt och kolla på TV
känns så skönt att veta att man fått något vettigt gjort denna veckan

Ikväll blir det mys med Svea, hon äter ju bara onyttigheter varannan helg
så idag ska jag trycka i henne en massa skit :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0