CHABBY CHIC

Nu är vi hemma igen :)
Gud vad jag saknademin lilla råtta!
Han blev så glad när vi kom hem, han bara hoppade upp till mig och pussadehelt hysteriskt
han kan dåkonsten att få folk att känna sig riktigt älsakde och betydelsefulla<3

Det var super kul i Alingsås fast än man inte hade några pengar
vart inne i en Second Hand butik,där hittade jag en massa grejer som jagvart helt förälskad i
en massa Chabby chic och rockoko

Sedan vart vi i min favorit butik "Balders Hage"
Blir lika hyper varje gång jag är där!
Finns så himla mycket fint, och alla vet ju hur jag blirnär jag ser en massa söta små saker hihi :P

Sjukt massa cupcake grejer, chabby chic och 50 tal :D




sry för kass uppdatering samt sjukt tråkiga inlägg utan bilder
men har inte suttit vid min egna datorpå flera dagar så har inte haft tillgång till några kuliga bilder:)

Kommentarer
Postat av: Svea

de ståg ju att de blir ett köp senare? Och är du seriös när du jämför människor och hundar? Och Nej de är inte säkert att hunden blir bra mentalt om du ENDAST kollar på föräldrarna, därför kollar man långt bak i stamtavlan, större chans att få en mentalt bra hund om man lägger ner lite tid och sätter sig in i rasen. Skrev inte den förra kommentaren för att vara elak utan för att hjälpa, då du inte kollade så mkt när du valde kennel sist, säger absolut inte att kmr är dålig men om han blir bra (nu tkr jag att han är lite väl rädd) har du haft jävlig tur. Fast o andra sidan är de svårt att kolla på vavvor då dom varken mh testas eller funktionbeskrivs. Men ska du ha aussie så ska du kolla efter mh, hälsa och arbetsmeriter o inte gå efter färg som me bla du gjorde me cooper :) Skriver absolut inte för att vara elak utan för att jag vill att du ska få en bra aussie, en dålig mentalt aussie är ingen rolig hund o jag vill inte att du får ett dåligt exemplar.

2011-02-19 @ 21:35:27
URL: http://wbsjollyjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0