Dagens första inlägg

Nu är det rätt sent för ett "dagens första inlägg"
Men jag har inte riktigt haft orken för att sätta mig framför datorn förrens nu

Malin sov ju här i går så vart med henne på förmiddagen
sedan gjorde jag en ful tårta, sen vart det hem till mammi och käka middag
efter det vart jag så mätt att jag var tvungen att sova middag en stund
vilket resulterade till att ajag vaknade för typ 20 minuter sedan hihi :P

Jag har i alla fall sett till att anmäla mig till utställningen i Sätila sen 26e
Så då vet man att det vart gjort
är rätt så nervös inför det hela, fast än det blir Svea som ställer ut honom
men tänk om han skämmer ut sig totalt och beter sig som ja gud vet vad...
får ju hoppas att det går bra
han har ju ett litet tag kvar att träna
men han bara snurrar runt och har sig så fort man ska få honom att fokusera

Så han har altså lärt sig sitt, ligg och snurra
rätt okej i alla fall, vast än han bara springer omkring och snurrar hehe

nej men nu ska jag lägga mig i soffan, är fortfarande trött... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0