förbaskat!

FY PYTTSAN för comhem säger jag bara!
Internet låg nera hela kvällen igår och under hela dagen fram tills nu

Och jag som vaknade upp och var på riktigt blogg humör
men självklart skulle allt gå emot mig...

Idag gick jag i alla fall upp halv tio och gav cooper mat
sedan gav vu oss än en gång ut i skogen
jag ramlade typ tre gånger och hade världens nära döden upplevelser typ 100 gånger
det är ju så fruktansvärt halt, speciiellt på stigar i skogen där lla har gått

jag längtar verkligen till våren då man kan ta sig fram i skogen
höra fåglarna kvittra och sedan så luktar det ju så himla gott på våren
när all träd börjat få en massa söta gröna knoppar och gräser blir grönt och friskt :)

Nu är allt bara grått, halt och tråkigt... :(


Under resten av dagen har jag pluggat en del arbetsmiljö och säkerhet

sedan har det blivit en hel del städning. Det åg ju förjäkligt ut i hela lägenheten!
så har dammat och damsugit mitt rum, Dammsugit resten av lägenheten
rensat tvätt, vikt tvätt, fixat disken och en massa annan skit :P


Nu ska tar jag en liten  BREAK
Hannah Montana the movie är på TV så får la kolla på den en stund
sedan efter maten ska jag ägna mig åt att plugga tills Kim kommer :)




Missa inte BB ikväll, det börjar ju ÄNTLIGEN blir lite intressant :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0