It´s Complicated

Sitter just nu och kollar på "It´s Complicated" med min finaste Malin :)
GUD vad jag har saknat denna underbara lilla pingla!
Fins inga ord för att beskriva...

Hon kom igår kväll, tyvärr blev det inte mycket tjöt då
jag var helt slut efter att knappt ha sovit något natten före utställningen
och Malin hade jobbat hela dagen, men det var mysigt ändå :D

Tänkte bara se till att uppdatera lite :P
Nu ska jag återgå till filmen, eller vafan!
en rök paus hade suttit finfint ;)


en av det första bilderna på mig och malin, för snart tre år sedan


Första nyårsafton med Malin :)



Utklädda till piff &puff när jag fyllde 17 år!




Valborg för två år sedan...



Inne på toaletten på donken, ettan på gymnasiet..



FotoKUL hemma hos malin, två år sedan...



Vid sjön för två år sedan...



Och JA, jag var TVUNGEN att överdiva med bilder :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0