Jag vet...

Jo, jag vet... Kass uppdatering denna vecka
men vart är orken, lusten och inspirationen? IN MY ASS typ

Har varit så sjukt trött
har itne kunnat sova på nätterna och nrä jag väl sover så sover jag riktigt dåligt
Usch säger jag bara....

Det är rätt så säkert att det skiter sig helt med Vjörn på lördag
har ingen att gå med, tänker ju inte dyka upp där helt själv...
KUL....

MEN idag efter mitt möte med Lisa åker jag med hem till Kim
det ska blir kul, har inte vara där på super länge känns det som
har nästan saknat hans mamma lite (A)
Sedan så har jag ju önskat mig en massa maträtter
så ser fram emot lite god mat nu i helgen :D

Igentligen hade jag ju velat få med Malin också
men det verkar itne som om hon vart intresserad då hon inte hört av sig
känner mig ju bara dum om jag ringer henne stup i kvarten
egentligen borde jag inte de MEN vi är ju inte vänner på samma sätt längre
vilket jag tycker är synd
jag saknar verkligen henne, våra tider och allt vi hade :(



aja nu ska jag käka drukost och försöka väcka kim
det är inte kul att vara uppe själv ju :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0