Jävla helvetes irriterande människor

FYFAN vad jag stör mig sjukt mycket på folk!

Var nyss ute på en promenad med Cooper när ett par i 25 års åldern stannade mig
och frågade ifall dom fick klappa honom, sjävlart svarade jag ja!
sedan blev kvinnan värsta kaxig
"han fryser ju jätte mycket! Är du medveten om att han fryser!?
det låter rätt oskyldigt men hon sa det på ett sånt tyket och otrevligt sett

Sedan blir jag alltid irriterad när folk kommer fram till mig och ska förklara att det är synd om min hund
för att jag, som vilken hundägare som helst, är ute och GÅR med min hund
Jag dår höra att jag borde bära honom, stoppa honom i väskor, han fryser
det är så himla synd om honom
och jag är så himla elak och dålig HA

Snälla människor, vakna upp!
Det är ju för fan en hund, ingen javla prudnadsak som jag springer omkring med för att det ser bra ut!
han ska väl kiss och bajsa ute som alla andra hundar?
Han har väl också rätt att få frisk luft, motion och att få springa av sig?

Visst att det är kallt för honom ibland, men han har lärt sig att tåla det
han kan gå ute med mig i två timmar utan att gnälla det minsta
han gillar att gå.

SÅ SLUTA BRY ER OM MIG OCH MIN HUND!



Sedan vill jag berätta en lite kul grej :)

Såhär lät det innan jag fick Cooper;
"Du SKA INTE köpa några kläder att ta på honom. han är faktiskt en hund ingen jkla docka. Han ska inte sitta i en handväska eller bäras omkring på, han ska få gå som alla andra hundar etc."

Såhär låter det nu;
"Men gud! ta på honom något, han fryser ju. Bär honom så han inte fruser. Kan du inte stoppa honom i handväskan!?"

HAHAH Vilken förändring av åsikter va? :P



En lite BEBIS Cooper är ute och lägger sin börsta BAJ :P HIHIHI


Kommentarer
Postat av: rebecka & ruben

hejsan!! Va glad ja blev när ja såg din kommentar på min hund kennel! Ja e den stolta ägaren te den söta silver vita killen!



Måste säga att din lilla cooper e en riktig liten goding! Jätte fina färger! söt brun nos! Vart kommer han ifrån, tänkte om han e från samma kennel?!



Instämmer helt när de kommer te kläder! Börjar nästa undra ifall de bara e ja, men ja tycker att de är en hund åden bör klara lite kyla! Hur gammel e cooper?! För måste ju erkänna ändå att ja bär ju min lilla valp lite ändå, han e ju så liten!



Men vist, man känner sin hund bäst så man gör precis som man vill!!



Ha en jätte bra dag me din lilla vovve!

2011-03-18 @ 14:48:17
URL: http://lillaruben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0