KINAMAT

Idag fyller min kära bror år, hela 17 år blirhan
tänk vad tiden går fort. Det känns som det var igår dom kom hem med honom höhö

Idag har vi i alla fall ätit Kinamat. Jag vart inte alls sugen på det
 men eftersom att Daniel fyller år så är det han som bestämmer vad det blir för mat
Matin gick i alla fall ner och vart godare än jag mindes
det var ju ett tag sedan vi åt Kinamat i vår familj...



Jag hoppas verkligen att pappa blir frisk snart
för jag är så himla trött på att springa och handla två gånger om dagen varje dag
sedan är det jag som lagar mat, diskar och städar upp efter alla
igår fick jag diska världens hög med disk och damsuga lägenheten och st'da ordning
sedan  springa fram och tillbaks till både ICA och Willy´s  SUCK

Imorgon kommer i alla fall Malin hit ifall hon ointe ska jobba
hoppas påd et bästa... Saknar henne så det gör ont i mig...

Nu ska jag sätta på lite musik och pyssla:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0