Lunch Time

Toh en sväng ner till Angered Centrum
Trots att jag hade en underbar sallad i kylen så lyckades Kim lura med mig till Donken
Men det var SÅÅ värt det
Eftersom att dom har Hello Kitty leksaker i Happy Mealen nu
så var jag ju tvungen att se till att skaffa mig en
Har reddan en som jag fick av pappi men vill ju ha alla :P
Hihi önskar att jag vart 10 så det inte hade vart lika skumt av mig att springa till donken
BARA för att få tag i en rosa Hello Kitty leksak :D

Det blev ialla fall en Happy Meal med Chicken nuggets för min del
Kim slängde i sig 5 jäkla CHeseburgare, snabbt som fan också
hann inte ens äta upp hälften av min mat innan hans var borta hehe


Just nu så sitter vi i soffan och tar det lungt
Hair Spray går på TV, orginalet då
Har aldig sett den innan  men känner redan nu att den senaste versionen är mycket bättre

Vi hörs senare alla söta :) <3


Happy Meal makes med HAPPY ;)


Kommentarer
Postat av: Kim

4st va det faktiskt bara!

2011-02-10 @ 20:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0