Opuntia PLUSS

Idag fick jag hem min abantnings piller som jag klickat hem
jag är ju lite lättlurad så så fort det står GRATIS så klickar jag hem fast än jag vet att det inte är det
nu vart i och för sig det ända som kostade ett porto på 59 kr

Det skadar ju inte att prova, eller hur?
vi får se hur detta går :)

Såhär står det på bloshyren;

Det intelligenta bantningspillret som avlägsnar fetter först på utsatta områden

OpuntiaPluss
* Effektivt kosttillskott till bantning och viktkontroll
* Kliniskt dokumenterade fettbindande egenskaper
* Bra för hjärtat och minskar kolesterolhalten
* Rik på kostfibrer
* Kan dämpa aptiten och ge dig mättnadskänsla
* Naturligt kosttillskott utan biverkningar



Utan godis och daglig motion så tycker man ju att det borde hända saker :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0