PIGG SOM EN MURT!

Jag är pigg som en murt, och ne, jag skojar inte
jag har nog inte varit såhär pigg sedan 2009 haha
och då är det ändå dagen efter för min del, och det känns så underbart
kanske är det för att jag vet att min vackra Malin ska komma ikväll som jag är så glad
eller så är det helt enkelr bara en underbart bra dag :D

Ddet vart faktiskt rätt så kul igår
jag dansade och dansade som jag aldrig dansat förr
och jag brukar aldrig kunna dansa inför folk om jag inte är så full så man inte längre kan kalla det jag gör för dans
men det var skit kul!

Vi gick dock aldrig till Trädgår´n utan drog till Karisma
där vart det inte så värst  mycket drag det var mest jobbiga människor
men senare på natten stack vi till Parken och DÄR vart det super kul
visserligen hade folk börjat dra sig hemmåt men det var mycket bättre musik och allt där

Så nu vet jag vart jag ska gå nästa gång! :P


UGLY PIC men ändå, det är det ända jag har att bjuda på förtillfället...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0