Power Walk i Skogen

Här sitter jag och svettas som en gris
Jag och Cooper har varit ut och power walkat i skogen i drygt en och en halv timme
Sjukt skönt måste jag säga!
Bortsätt från när jag fick för mig att vi skulle springa upp för världens längsta och brantaste backe
Cooper klarade det PRIMA men jag typ dog
fick ta den sista biten med super stora steg och med dunder massa flås höhö


Igår sov jag och kim länge, det var skönt :) 
sedan blev det mys i soffan innan han skulle bege sig hemåt

Men precis innan älsklingen skulle åka fick jag ett SMS av svea
Hon hade ramlat och kunde inte gå
så det blev fort på med kläderna, koppla Cooper och skynda sig ut i skogen
Hon hade ju valt att ta den vägen med MEST is
så jag höll ju på att ramla och slå ihjäl mig innan jag kommit fram

Och när jag väl hittade henne så hade hon lyckats ramla på det ända området
i hela skogen som inte var halt eller istäckt
Snacka om lyckat alltså :P

resten av dagen vart CHILL med en del kyliga promenader
På kvällen blev det BB med Svea, sedan nanna SÖTT :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0