Pyssel

Jag har slagit upp pappas feta tapetserings bord i mitt rum
nu kan jag ha framme alla mina pyssel grejer utan att stöka till det ordenligt

Juste nu sitter jag och Scrapar ihop ett super fint kort till mitt lilla gudbarn
Lilla Ebba kom till världen för två veckor sedan, hon är super söt!
Tyvärr så bor uppe i Norrland så har inte fått träffa tösenän
Men Emelie och Oscari kommer nog ner och hälsar på i götet snart om man har tur
annars får jag se till att åka upp snart :P


Idag upptäckte jag att min lilla socker råtta börjat fälla som in i bomben
Överallt där han varit är det fullt med hår
och jag som för tillfället är klädd i svaret ser helt förjävlig ut höhö
Men men det är ju bara ett täcken på att han blir större?
Bort med bebis pälden ju :)

Nej, nu ska jag återgå till pysslandet när jag ändå känner mig inspirerad och är igång :P



SOCKER RÅTTAN; PUSS! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0