ROSA

Just nu sitter jag hos mamma och har allmänt tråkigt ''/

Sedan så tänkte jag upplysa alla om att jag nu har bestämt mig :)
För vaddå undrar då ni, jaa...
Ska färja HELA håret ROSa inom en snar framtid

Ska bara se till att beställa hem lite löshår och skit också
sedan hade en ny locktång inte suttit helt fel om jag får säga det själv
men men... vi får se vad ekonomin tillåter

Både förra månaden och denna månaden har jag haft fullt med räkningar att betala
så det har varken funnits pengar att betala till farmor eller att lägga på nöjen
men det är priset man får betala för att få ha en underbar lite råtta som Cooper i sitt liv :D



En Vacker dag ska jag blir lika vacker som Audrey :)
Det är bara att kämpa på, sedan färga håret och ska ffa mig septum och medusa som jag alltid drömt om :D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0