sjuklingar

Jahopp då har man smittat ner hela familjen
alla är sängliggandes utom lilla jag som äntligen blivit mitt pigga jag igen

Så idag har jag haft fult upp med att åka fram och tillbakstill angered centrum och handla åt alla
sedan fick man åka in och möta pappa som skulle till läkaren
fick sitta och vänta med honom på mottagningen också, ville inte att han skulel vara ensam
sen vart man skickad till affären igen
Daniel ville ha Flygande Jacob så fick köpa ingridienser till middagen
sedan hem och laga maten åt  otålig bror och pojkvän

Sedan så vart vattnet avstängt i flera timmar så diska gick ju inte förrend man vart helt färdig

Nu har jag och Kim kollat på film och käkat glassa MUMS
filmen var hemsk så fick gå ut en stund tills det vart över
klarar inte av våldtäkts scener... gör så jävla ont i mig...



Snart är det ju dags för Melodifestivalen igen, det gillar vi!
Det bäta jag vet är när sverige drabbas av så kallad SCHLAGER FEBER
eftersom att jag är en riktig liten schlager pingla
så glädjs jag väldans av all schlager som spelas på radion just under dessa tider

Nu på lördag drar det hela igång och förta stoppet blir LULEÅ
Där ska min fina DANNY vara med och tävla
Får hoppas att han är riktigt bra så att jag inte får ångest efter att ha röstat tills jag storknar hihih



En finklädd Cooper i bilen påväg hem till KIM, Cooper är min lilla SCHLAGER GRIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0