Tillräckligt frisk

hejsan alla! Nu vart det ett tag sedan jag var här och skrev
men jag har legat på min dödsbädd den senaste veckan, dvs jag har haft influensa höhö
Idag känner jag min "tillräckligt" frisk för att förflytta mig tillbaks till bloggen :P

Att ligga hemma och vara sjuk är inte det lättaste när man har en hund som cooper

jag vet inte vem jag tycker mest synd om; mig själv eller katten
Cooper är ju på stackars ozzy HELA tiden
och ozzy stackan bara gnäller och gnäller, han är för snäll
hade ozzy gett cooper vad han förtjänar så hade han inte tilhörde de levande just nu...

Jag känner  mig inte som en hund och katt ägare, utan som en förälder till två barn som har någon form av damp
dom springer fram och tillbaks, dom skriker, piper och gnäller
dom flyttar på mattor och möbler och gud vet vad

och det ända jag vill är att sova, liksom bara ignorera eftersom att man vet att det bara är lek
men sedan finns ju rädslan att det KAN gå för långt och då måste jag vara där för att stoppa det i tid
SUCK ge mig sängen asså....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0