UNDERBART VÄDER

Idag är ett sjuhelsikes unferbart väder
Solen skiner, det är vindstilla och inte ett moln på himlen
nu kan man för en gång skull njuta av den snötäckta skogen
då det inte längre är snö ÖVERALLT

Jag och cooper har precis kommit in från en härlig morgon promenad
Jag tog med honom till sjön sedan gick vi en sväng runt Lövkojan
Promenaden tog lite mer än 40 minuter, fast den skulle tagit typ 20 knappt
men varken jag eller cooper orkar gå speciellt fort när vi just har vaknat
så vi gick lugnt och bara njöt av naturen och vädret
Speciellt musigt vart ju det sipprande ljudet av vatten som forsade i all vackra små bäckar :)

Men nu ska jag se till att få något i magen, cooper fik ju sin frukost innan vi gick
så nu är det min tur :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0