UTMANING

Fick den här utmaningen av Svea

Hur länge har du bloggat?
Startade min blogg i oktober förra året, dvs 2010

Hur många bloggar återvänder du till regelbundet?
Jadu, besöker dagligen Svea, Foki, Micahs, Marbie och några till

Av de bloggar du läser, hur många är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar?
De flesta är nog dagboksbloggar, sedan har vi ju självklart min söta lilla hundfanatiker sveas blogg:P

Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Det vet jag inte. Tror inte jag har visat så mycket av varken mig själv eller några försök i att vara någon annan

Har du hittat en gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden? 
Nja, jag skulle nog säga att jag inte alls är speciellt privat. MEN jag skulle gärna vilja vara det, jag vill att folk ska förstå vem jag är :)

I vilken utsträcknng bloggar du för att få bekräftelse?
Hade ju varit trevligt med bekreftelse, hade jag haft tid så hade jag velat ängna en massa mer tid åt bloggen

Har du träffat människor irl, efter att ha träffat dem via bloggen? 
Nopp

Tror du att det är skadligt för vissa personer att blogga?
Absolut! Speciellt för småtjejer som tror att dom kan bli värsta Kissie genom att blogga
men dom verkar inte inse att dom måste sätta en gräns på hur personlig bloggen blir och hur mycket skit man klarar av att ta

Hur ser bloggandets nackdelar ut för dig? 
Jag skulel nog säga att elaka kommentarer i allmenhet är väl den enda nackdelen jag kan se.
Själv har jag inte råkat ut för några men tror inte heller att jag skulle ta åt mig då jag står för vad jag säger, skriver och vem/hur jag är.

Tror du att du fortfarande bloggar om 2 år?
Nja jo det lutar nog åt det. Men man vet ju aldrig hur livet ser ut och vad som är viktigast att lägga sin tid på om 2 år


Jag utmanar Josefin (DeLaDiways) och Marbie (Marbieblogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0