utställning

Idag vart  vi iväg på utställning i sätila
Jag, kim, Svea, Torres och självklart min älskad elilla Cooper

Cooper ställdes alltså ut för första gången, inofficiellt då :)
Det gick faktiskt riktigt bra
Svea ställde honom eftersom att jag inte riktigt vågade
ville gärna se hur det går till och så innan

Gud vad jag vart orolig inför denna dagen i flera veckor
han ville ju itne alls gå i utställningskoppel. Han bara la sig ner eller kröp fram
men JESUS vad han förvånade mig när han gick in i ringen
han gick så himla fint! och viftade på svansen gjorde han med
sedan vart jag aningen orolig att han skulel bita domaren när hon skulle kolla hans tänder
med det gick super ju!

Belv dock inget pris/rosett för vår del, men en MASSA bra kritik fick han :)
Domaren sa dessutom att hade det inte vart för att han krökte ryggen så när han gick
så skulle han blivit BIR VALP, fanns visserligen inte så många valpar men ändå! :P


Såhär löd Kritiken från domaren Ann-Christin Granfors;
"Liten nätt hane. Bra vinklar. Rör sig med energi. Tilltalande huvud.
Korrekt bett.Önskar starkare rygglinje i rörelse. Trevligt visad!"

Tack så mycket Svea, utan dig hade det aldrig gått! :) <3


Sedan så fick han en 1a :D SUPER!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0