HYPER

Tänkte berätta lite om mina svagheter här i världen


* Allt som är ROSA

* Leopard mönstrat i all världens färger

* Hello Kitty, My Little Pony, Barbie och Disney Prinsessor, Smurfar och Mumintroll

* Cupcakes

* Pinups brudar

* Marilyn Monroe prylar

* Tyll och fluff

* Tiaror

* Stora barsliga och blingade smycken

* Audrey Kitching

* SKINN och Latex, typ dör för de!

* Skor med kilklack (kan bero på att det är de enda klackar jag vågar gå i men men :P)

* RETRO prylar från 50-talet


Detta är alltså saker som kan få rmig att börja hyperventilera, gråta och dreggla
Tur för mig att mina föräldrar inte är miljonärer för då hade jag nog shoppat ihjäl mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0