Cocker Spaniel

Är just inkommer från en kort men trevlig promenad
Sjuk och förjävlig är man men men.. Hunden måste ju ut
Fast det känns som om Cooper k'nner på sig att jag inte orkar
så nu de senaste två dagarna samt i söndags när man vart bakis
då ville han inte gå långt alls
Ibland kunde han gå ett varn runt gården
annars vart det bara att utföra sina behov utanför och sedan in

I alla fall, NU till min lilla morgon promenad
Jag och Cooper gick bara ner till Rosa huset och rundade
precis vid svängen stötte vi på världens sötaste lilla Cocker Spaniel flicka
Cooer fick til och me däran att vara den första hunden som hon träffar
bortsätt från föräldrar och kullsyskon :P

Hon var svart och hette London :)
Ville nästan t amed henne hem så vacker som hon var
och det bästa med mötet var att Cooper INTE skällde ut henne
han har ju börjat bli aningen skällig
Men han kände väl att hon också var valp

Hoppas vi stöter på Lilla London och hennes matte vid fler tillfällen :)


Min RYNKA på kalaset hos Kusinerna :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0