Coopers Bror

Såg för någon dag sedan att Cooper bror De La Diway´s Dream of Love är tillbaks i kenneln
Jag undrar vad som kan ha gått fel..?
Han söker alltså ett nytt hem

Gud vad jag önskar att jag hade sesådär en miljon eller något
Då skulle jag kunna köpa honom och ge honom ett super bra hem
Det måste vara jobbigt för den lille stackarn att flytta hit och dit
Hade han bott med oss hade han ju haft sin bror, dom hade haft såå kul tillsammans!

Funderar på att fråga Josefin ifall honkan tänka sig behålla honom i typ 8-9 månader
så jag kunde köpa honom när Cooper blivit lite större

Fast det det vågar jag inte...SUCK

Sedan så kan jag inte spara ihop pengar förrens jag har betalt tillbaks 6000 till farmor...


Jag önskar att jag bara kunde åka upp till Norrköping och hämta honom
så skulle han få ligga och gosa med mig och Cooper och känna sig trygg!


Ser ni så fin han är <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0