en dränkt råtta

I dag har min älskade lilla Coopie fått bada
han hade nämligen tandkräm lite här och var
då jag gett mig på att försöka borsta hans tänder de senaste dagarna
låt mig säga att han inte är förtjust ivarken tandborsten eller tandkrämen
eller, tankrämen funkarla men att stopa in någoy som inte är ätbart i min vovves mun
kan inte resulera i något annat sätt än KAOS

Att bada vart han inte heller så värst förtjust i
tror han tyckte att det blev lite kallt, få ta och duscha honom nästa gång :P
Nu är han i alla fall fin, ren och EXTREMT fluffig :D


Just nu ligger Cooper och sover i sin säng
Ja, ni läste rätt! I SIN säng. Ensam och allt, helt frivilligt!
Han är ju bara sååå duktig min lilla plutt
det är så fridfillt att sitt aframför datorn i ett tyst rum, det ända som hörs är Coopers lätta snarkningar
Man blir så glad när man ser ner på honom där han ligger
ibland är det så svårt att förstå att han verkligen är min!

Här kommer lite bilder från Coopies bad :P




Visste ser han ut som en dränkt stackars råtta!? Men en SÖT sådan :D <3


Kommentarer
Postat av: sarah

hej jag har hört att det inte är så bra att använda vanlig tandkräm (sån med flour) till sin hund,,,vet inte om det är sant men man bör göra lite research först :)

2011-01-04 @ 00:43:57
Postat av: Svea

Nej de är inte bra, men står det ngnstans att hon använder vanlig tandkräm?

2011-01-04 @ 14:54:18
URL: http://wbsjollyjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0