FRUSTRATION

Jag mår verkligen kasst och vill inget hellre än att sova
tyvärr är det inte direkt fullt möjligt då min kära hund int ekan låta katten vara
Deras lilla lek resulterar inte till något annat än kaos
Cooper biter och rycker i ozzys öron och kinder
till slut får han tillbaka det samma och då skriker han som om habn blivit överkörd
sedan så fortsätter han att plåga katten och så håller det på
Jag kan alltså inte konsentrera mig det minsta der han skriker och har sig och mattor flyger hejvilt

Och de gånger det är lugnt och man tror att man kan andas ut
ja då kommer en mycket nöjd Cooper trippandes med kattbajs i munnen

Trots att han verkligen kan konsten att gå mig på nerverna under dagar som dessa
Så älskar jag honom så mycket att det gör ont i mig
Han är verkligen ljuset i min vardag, mitt vackra bajsätande lilla charmtroll! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0