GOD MORGON

Klockan är alltså kvart över 6 och jag är super pigg!
Var ute med Cooper för en halvtimme sedan så han fick kissat och bajsat
Han har blivit så himla duktig när det gäller att vara ute
springer inte rakavägen till dörren
nu är det snarare jag som vill skynda in för att det är så kallt
medans Cooper vill gå en bit till eller stanna kvar och nosa lite :P


Blev inte så mycket bloggande igår som alla märkte
ägnade mest min tid åt pluggande, men idag så
då bilr det lite med aktivitet kan jag lova

Hände ju en del igår ändå
Svea var här och hjälpte mig med lite träning för Cooper
och så har han ju fått lite presenter av mommo

Men det skrivs det som sagt mer om lite senare när allt vanligt folk har vaknat
känner att jag kommer ta mig en Power Nap med Coopie innan jag tar tag i dagen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0