Hur blev det såhär?

När jag vaknad ei morse vid sju så vart jag hur pigg som helst
jag var på bra humör och allt var toppen
sedan, i brist på något vettigt att göra, så gick jag och la mig en stund
nu är jag hur seg som helst, allt känns allmänt meningslöst och jag orkar inte med mig själv
Hur fanken blev det såhär..?
blä jag som måst eplugga och allt, men jag blir bara förbannad när jag inte fattar skiten!



Förlår btw för absolut ingen uppdatering igår
men jag mådde som sagt som jag förtjänade då jag drabbats av förbannelsen BAKUS SMÄLLUS
jag vet ju sjäv varför jag inte dricker; Undvika onödiga kalorier samt att jag ALLTID blir överdrivet bakfull
Det värsta är ju att jag mår PISS precis HELA dagen

MEN det vart i alla fall super kul i lördags, tyckte jag i alla fall
Ska troligen åka ner till faklenberg och bli piercad :D
Septum, snake bites och eventuellt bröstvårtan men vi får se


Nu blir det förhoppningsvis lite pluggande för min del
måste posha mig själv lite mer, så jag har bestämt att imorgon så åker jag och Cooper till skolan
där blir det att göra två matte prov på VG/MVG nivå
Sedan får jag helt enkelt skyll amig själv om jag inte pluggar, Det får bära eller brista!


Tänk var liten Cooper var när vi fick hem honom
Nu har han fått gigantiska öron, mycket stärre och vuxnade nosparti
Samt växt i ren allmänhet så det riktigt knakar!
MIN ÄLSKLING<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0