Internet krångel

Hejsan alla!
Har haft lite strul med Internet de senaste dagarna
det är alltså därför det inte blivit något bloggande för min del
Men nu verkar det som om det funkar i alla fall, får se hur länge det varar höhö...

Idag är jag helt jäkla död, sovit så himla dåligt de senaste dagarna
har haft problem med att somna på kvällarna
Jag som brukade somna vid halv tio, nu somnar jag vid tolv om jag har tur



Idag händer inget speciellt, hade tänkt att plugga men har som sagt hakat upp mig på en del i boken
Får kolla ifall min farbror har lust att komma över efter jobbet och hjälpa mig :)


På lördag är jag och Kim bjudna på födelsedags fest i Tuve hemma hos BP
Det är morgonrocks tema, ska faktiskt bli kul
Har ju itne vart ute på ett tag så det blir trevligt med lite folk
Pappa ska passa Cooper :) fast har redan lite ångest för det,, kommer ju sakna honom super mycket


Skrivet mer senare ifall internet inte lägger sig igen! KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0