KAOS

Middagen hos farmor blev inte alls som planerat
Pappa flippade på Rune, det var banne mig på tiden att någon satte den gubben på plats
Rune bad pappa dra åt helvete när han förklarade för honom att han aldrig erkänner eller accepterar när han har fel
Pappa vart så arg att han skakade
Sedan så drog pappa upp allt jag berättat om hur han behandlat mig och hur han behandlar farmor
och hur han behandlat mig när jag var liten

Jag och Daniel har alltid varit rädda för Rune
Någon borde lära honom att bete sig som folk och när det är dax att vara tyst

Seda vart jag extremt upprörd när jag förklarat tydligt att Cooper inte får äta annat än torrfoder
och han gav honom en bit rått kött, fast än jag sagt nej tre gånger

och sedan börjar han idiot förklara mig för att jag inte låter Cooper gå i trappor
Ursäkta mig för att jag inte vill ha en hund med ledproblem då!
Blir så trött på honom...

Fast än farmor vart super ledsen så är jag otroligt stolt över pappa
efter allt den gubben gjort och hur han bettet sig och behandlat alla
det var som sagt på tiden, todde aldig att dena dagen skulel komma
Jag är fortfarande i chocktillstånd efter all denna uppståndelse, men ändå nöjd :)



Eftersom att vi är hemma tidigt så blir det mys framför TVn med pappa, Danne, Cooper och Ozzy
Vi hörs sen! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0