Lika som bär

Cooper         &           frasse


Frasse är alltså Coopers pappa, visst är dom gaelt lika!?
Bortsätt från att Cooper är aprokos och Frasse är choklad, sedan har dom ju olika tecken.

Sedan har vi en valp från kullen innan Coopers, där frasse också är pappa


Han är OCKSÅ otroligt lik Frasse, dock är det min största rädsla att  Cooper ska se ut som honom
hn vart verkligen super duper söt som liten bebisvalp men nej... Hoppas inte Cooperser ut som honom nrä han blir stor. Cooper kommer dock att få ännu större öron, det är jag rätt så s'äker på. Både hans mamma och pappa har ju gigantiska öron. Fast... egentligen spelar det ingen roll hon Cooper ser ut när han blir äldre, han är ju fortfarande MIN Coopie och jag kommer alltid att älska honom för den lilla knasboll han är! <3 :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmm en spinkig liten rackare med världens största öron??? Men VA GO han é...♥

2011-01-21 @ 15:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0