NY KOMPIS

Cooper har fått en ny bästa kompis och idol
Och det är ingen mindreän vår katt Ozzy!
Trodde aldrig att dom skulle komma överrens
Men nu springer som som galna fram och tillbaks i lägeheten och bysar
Cooper älskar verligen Ozzy, han vill vara där han är HELA TIDEN
han klättrar på honom och pussas och ja,..
Han haräntligen insett att den stora dumma katten inte var så farlig ändå :P


Igår blev det som sagt My Dog, det var rätt kul faktiskt
Har aldrig under mitt liv sett så många hundar, och absolut inte på samma ställe

Jag och Svea kollade på Agility, det var super kul
Svea blev helt till sig när det dök upp en Tollare som skulle vara med :P

Skulle ju vilja prova på agility men vette fan om jag skulle klara av det
för det första, min kondition
Och för det andra; jag skulle få prestrationsångest, har ju halv scenskräck hahah


'
Fick pengar av älsklingen så köpte en tröja till Coopie, lite stor dock


HIHIHI xD


Och här har vi tröjan som mammi köpte till Cooper, orkade dock inte rota frem den matchande halsduken..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0