Nyår

Tog inga bilder alls igår

Nyårsafton firades hemma hos pappas flickvän Christina
våra FD grannar som nu bor i Uddevalla

Vi åt ostbricka och sedan vart det Kalkon till middag
och marängswiss till efterrätt

jag levde på cola HELA dagen/kvällen
ända fram till en stund innan tolv slaget då jag tog mig en cider¨
sedan blev det 2 glas champange och en sex on the beach
och det lyckades få allt och snurra för mig höhö

Cooper och jag sov jätte länge idag
lillen sov hela natten eftersom att han hållt igång hela dagen igår
Det fanns ju så mycket folk att busa med så han sov typ inget alls

snart kommer min kära Pojkvän hem
då ska vi la se till att äta något
sedan så åker jag och Cooper med hem till honom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0