PMS

Dåligt humör HEJHOPP!
Varför skajust jag lida av konstant pms?
Det är faktiskt sjukt krävande att irritera sig på precis allt
bli upprörd för minsta lilla, gråta för att täcket ligger fel och bli förbannad bara för att

Stackrs min käre far och älskade pojkvän som måste stå ut med mig
det värsta är att trots att jag vet varenda litet fel jag gör, hur illa jag beter mig
så måste jag reagera som jag gör annars gör det liksom ont i mig
och sedan får man världen jäkla ångest för att man behandlar dem man älskar så otroligt illa

vad är det för fel på mig egentligen?
Jag som var världens snällaste innan "svinen" förstörde mig...



Snart kommer i alla fall Kim och jag är rädd för hur otrevlig jag komemr att vara
jag saknar ju honom massor
men på samma gång vill jag bara skälla ut honom och låta honom spendera natten på soffan
JAg orkar inte vara irriterad och upprörd, jag orkar verkligen inte.... :(


Kommentarer
Postat av: Lilla jag!

Vilka är "svinen"?

2011-04-21 @ 10:37:28
Postat av: Lilla jag!

Vilka är "svinen"?

2011-04-21 @ 10:58:29
Postat av: Alexandra

ett par som förstört mitt liv..

och Vem är du "Lilla jag!"?

2011-04-21 @ 14:20:46
URL: http://chillilicious.blogg.se/
Postat av: Lilla jag!

Var det inte tvärt om?

Du har inte tänkt tanken att det var du och Sussie som förstörde detta parets liv....?

Har du hört talas om karma?

What goes around, comes around....!

2011-04-22 @ 09:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0