SRY

Asså Cooper är så fin och underbar att det gör ont i mig, min vakcra prins <3


Jag har pluggad HELA tiden idag, inte förrens nu tog jag mig en paus
jag tror att jag innerst inen älskar matte hehe
i alla fall när allt flyter på :)

Jag lovar att jag ska blogga en massa efter middagen
Då blir det inget mer pluggande för mign del! eller kanske lite...
beroende på ifall jag och Cooper ska till skolan och göra två prov imorgon

Sedan när kim kommer hem från skolan och fått i sig lite mat
så får han sysselsätta Coopie lite så att jag kan få köra en timma pilates
har ju inte gjort det på super länge
och jag klarar inte av att se ut som jag gör längre...
Blir så himla deppig när jag öppnar mina gerderober
och känner att jag för en gångs skull är HELT nöjd med vad som finns i den
och så inser man att "Oooops, det är bara 3% av kläderna som fortfander passar..." :(

Men jag får skylla mig själv, eller...
Det hade ju inte gått utför alls om inte dom där jävla svinen hade förstörd mitt liv...

Men nog om det.
Det här fixar jag, det vet jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0