SUBWAY

Har vart en snabbis i stan med Kim
Köpte varsin subway macka till lunch
Dom är ju otroligt goda!

Nu sitter vi och äter lite chips och dricker Cola till Jims Värld


Blev förresten inte någon vaccination idag
Blev skit sur!
Enligt dom så har det vaccinet som Cooper fått utgått
Och jag kund efå vaccinera honom idag men
då skulle jag vara tvungen att komma tillbaks om en månad och göra det igen
Så nu måste jag tudligen vänta tills han är 13 veckor gammal för att vaccinera
Asså Jäkla CP människor..

Är som ni alla märker på dåligt humör...

Åka ut till den jäkla kliniken helt i onödan
vi åkte ju vilse och fick vela en massa
sedan vart Cooper jätte orolig, han kände ju att något var på gång, helt i onödan

men men...
det gäller la helt enkelt att gilla läget
eller något i den stilen

Fick i alla fall en ny tid 14:30 nästa fredag
får se ifall Kim är ledig då och kan köra mig
annars vette fan hur jag ska ta mig dit...

SUCK


Kommentarer
Postat av: Svea

Varför tar du inte västra djursjukhuset? Lättare att ta sig dit om du måste ta spårvagn.

2011-01-14 @ 16:06:03
URL: http://wbsjollyjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0